The Smashing Book 2 smash2, e
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tytuł: Smashing Book #2Tłumaczenie: Julia SzajkowskaISBN: 978-83-246-3549-8Translation copyright © Helion 2012All rights reserved© 2011 Smashing Media GmbHAll Rights Reserved. Authorised translation from the English language edition published by John Wiley& Sons Limited. Responsibility for the accuracy of the translation rests solely with Helion S. A. and is notthe responsibility of John Wiley & Sons Limited. No part of this book may be reproduced in any formwithout the written permission of the original copyright holder, John Wiley & Sons Limited.Wiley and the Wiley Publishing logo are trademarks or registered trademarks of John Wiley and Sons,Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries, and may not be used without writtenpermission. iPhone, iPad, and iPod are trademarks of Apple Computer, Inc. All other trademarks are theproperty of their respective owners.Wiley Publishing, Inc. is not associated with any product or vendor mentioned in the book. This book isnot endorsed by Apple Computer, Inc.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszejpublikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powodujenaruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ichwłaścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje byłykompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani zazwiązane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz WydawnictwoHELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystaniainformacji zawartych w książce.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail: helion@helion.plDrogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Printed in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis treściZasady projektowania grafiki doskonałejZnaczenie projektu. Różnice między dobrymi i złymi projektami.Projekty ponadczasowe. Minimalizm relacyjny. Kontrast, pustka,napięcie. Typografia. Język obrazu.Widoczne kontra niewidoczneDostrzeganie w projektach tego, co niewidoczne. Projektowaniezgodne z przebiegiem myśli użytkownika. Modele myślenia.Tłoczno czy przejrzyście? Wzory projektów i wskazówki dotycząceinterfejsu.Projektowanie z myślą o urządzeniach przenośnychProgramy dedykowane kontra aplikacje internetowe. Projektowaniei sprzedawanie aplikacji. Właściwości oprogramowania naurządzenia przenośne. Zasady tworzenia dobrych programów.Interfejs użytkownika w aplikacjach na urządzenia przenośne.Wygląd aplikacji dla urządzeń przenośnych.Szkice, szablony i prototypyProces projektowania. Wizualizacja we wstępnym szkicu.Zapis stosowany w szkicach. Rozrysowywanie kadrów. Technikii narzędzia. Szablony mało szczegółowe i bardzo szczegółowe.Prototypy. Testy i ostatnie poprawki.Znaki ostrzegawcze w projektowaniuaplikacji internetowychProjektowanie z myślą o dalszym rozwoju, nie na potrzeby chwili.Nie projektuj dla siebie. Dlaczego HTML i CSS schodzą napsy? Malowanie w HTML i zawiłości składni CSS. Problemy zeskryptami JavaScript i działaniem aplikacji po stronie serwera.Przyszłość typografii w sieciRozwój typografii w internecie. Reguła @font-face. WOFF.Ruch na rzecz uwolnienia krojów pisma. Licencjonowaniefontów. Usługi związane z internetowymi krojami pisma. Paląceproblemy sieciowej typografii. Funkcje OpenType i zaawansowanezagadnienia typografii internetowej. Moduł fontów w CSS3.Nasi rozmówcy.134771103131171Kup książkęPoleć książkęReguły projektowania gier w planowaniuinterakcji i użyteczności aplikacjiŁączenie psychologii społecznej, teorii projektowania gieri ekonomii. Podglądacze. Ograniczony altruizm. Oczekiwanawzajemność. Wet za wet. Malejąca użyteczność. Mechanika gier— świat, gracze i zasady. Zwycięskie strategie dla użytkownikówi przedsiębiorstw. Podręcznik projektanta i strategie projektowania.Techniki projektowania gier poparte przykładami z życia.Co sprawia, że klikają? Psychologia zachowańużytkowników i projektowania aplikacji internetowychRóżne spojrzenia na zagadnienie projektowania. Znaczenieoddziaływań społecznych. Nieświadome podejmowanie decyzji.Weryfikacja społeczna. Efekt przyspieszenia u celu. Rozpraszaniesposobem zwracania uwagi. Zaspokorczanie. Wzorce myślowe.Obsługa błędów. Niezamierzona nieuwaga.Wzorce projektowe wykorzystywane na stronache-commerce (studia przypadków)Układ. Architektura informacji. Nawigacja. Kolorystyka. Towary,dokonywanie zakupów i strony koszyka. Nazewnictwo stosowanena przyciskach i wzory projektów. Projektowanie stron pomocyi kontaktu. Bezpośrednie działania marketingowe.Jak wydać książkę (taką jak ta)?Wydawać na własną rękę czy szukać wydawnictwa? Pisanie,redagowanie i przygotowywanie do druku. Ceny, działaniamarketingowe i kolportaż. Książki w wersji elektronicznej:PDF, EPUB, Mobipocket. Druk na życzenie.Skorowidz219253273317353Kup książkęPoleć książkęKup książkęPoleć książkę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]